Collega uitnodigen om de inventarisatielijst te bewerken

Je kunt één of meer collega's uitnodigen om de inventarisatielijst voor het Dashboard DigiToegankelijk te bewerken of aan te vullen. Lees hier hoe dit werkt.

Welke rechten krijgt een collega?

Elke collega krijgt dezelfde rechten om de lijst te bewerken of aan te vullen namens jouw organisatie. Maak zelf werkafspraken met je collega('s).

Hoe weet ik wie de lijst heeft bewerkt?

Wanneer een item is bewerkt, wordt de naam van de collega zichtbaar in de kolom 'Laatst bewerkt door' in de inventarisatielijst.

Wat moet ik doen om een collega uit te nodigen?

Stuur een mail naar DigiToegankelijk-ondersteuning@ictu.nl met als onderwerp 'Collega uitnodigen voor inventarisatielijst'.

Vermeld in de e-mail de volgende gegevens:

  • naam van de organisatie waarvoor je één of meer collega's wilt uitnodigen;
  • voor- en achternaam en e-mailadres van de collega('s) die je wilt uitnodigen;
  • je eigen voor- en achternaam, organisatienaam en e-mailadres.

Vervolgstap

Nadat wij jouw mail hebben ontvangen, controleren we of alles klopt. Daarna voegen we je collega('s) toe als bewerker namens jouw organisatie. Elke collega ontvangt dan een e-mail met uitleg hoe hij of zij kan inloggen. Dit kan tot 5 werkdagen duren. 

 

Controle

We controleren aan de hand van je e-mailadres of jij al toegang hebt tot de inventarisatielijst van de organisatie waarvoor je een collega wilt uitnodigen. Is dit niet het geval? Dan nemen wij eerst contact met jou op, voordat we een collega toevoegen als bewerker.